Facebook
Příjezd
Odjezd
Přidat recenzi

Kolik je 2+2
* všechna pole jsou povinná

Trnkovi 18.9. 2015

Dobrý den, Ondřeji, svatbu jsme si náležitě užili a moc děkujeme, že jsme ke svatbě mohli využít vaše služby a zámeček. Děkujeme, Trnkovi :-)


Ondřej Propraný 21.9. 2015

Velmi děkujeme za úžasnou svatební hostinu :-) největší dík patří celé organizaci až po úžasné jídlo, které nám připravit pan, Milan Jantač. Ještě jednou moc děkujeme a velmi rádi se budeme vracet!!! Ještě jednou moc děkujme! Ondřej & Monika


Kristina a Viktor Vaidišovi, 5.7.2015

Vybrat si Chateau St. Havel na náš svatební den bylo NEJLEPŠÍ rozhodnutí, jaké jsme mohli udělat. Od začátku bylo jednání celého personálu velmi rychlé, vstřícné a maximálně přizpůsobivé našim požadavkům. Veškerá domluva se tak odehrála jen v několika málo e-mailech a dvou ani ne hodinových schůzkách.
V náš svatební den pak bylo vše připravené dle domluvy, nic nechybělo, žádná improvizace, personál byl perfektně naladěný a velmi ochotný (a to jsme prý byli čtvrtá svatba v řadě!!!). Zde bychom rádi vyzdvihli paní Alici Královou Tremlovou, kterou nám Chateau St. Havel poskytlo jako koordinátorku. Zprvu jsme se tomu trochu bránili, považovali jsme to za zbytečnou investici, ale už během prvních pár minut bylo jasné, že to byla nejlepší investice z celé svatby a zlatem jí nevyvážíme! Paní Tremlová byla maximálně příjemná, zkoordinovala hosty na místa, nás připravila na značky, lidi naaranžovala do svatebního špalíru, dohlídla, aby raut začal na čas, měla velmi pěkný proslov, postarala se, že nebyly ŽÁDNÉ prostoje a pravděpodobně dohlídla ještě i na dalších tisíc věcí neboť já, jakožto nevěsta, jsem za celý večer neměla JEDINOU starost. A to vše dělala tak nenásilně, s elegancí a ochotou, že klobouk dolů za to!!
Dále bychom chtěli pochválit každé jedno jídlo, které bylo v rautovém menu. Jak vizuálně, tak chuťově to byl zážitek a to není jen názor náš, ale i našich hostů. Díky tak patří i kuchařům, kteří vše připravili a naaranžovali a číšníkům, kteří až do noci neúnavně a ochotně byli vždy po ruce a nenechali nikoho na suchu.
V neposlední řadě bychom chtěli poděkovat panu Ondřeji Rindošovi (Sales Manager hotelu) za vstřícnost a férové jednání při domlouvání celé svatby. Finanční rozpočet, jaký nám předem vytvořil, tak takový opravdu byl, žádné doplatky navíc za cokoliv.
Dalo by se vyzdvihnout ještě spousty detailů, které se nám na celé organizaci líbily, ale snad stačí říct, že máme na celý den a personál takové vzpomínky, že se určitě plánujeme na Chateau St. Havel pravidelně vracet!



Jana & Michal

Tak se v klidu, čekající na porod, probírám finálními fotkami ze svatby, což mi taky připomíná, že jsme slíbili reference na hotel :) Když jsme přemýšleli o místě uspořádaní naší mezinárodní svatby, měli jsme podmínky, které nedokáže splnit každý. Aby se svatba odehrávala na jednom místě (obřad, hostina i ubytování ve vyšším standardu), byl tam golf, výborná kuchyně s nabídkou nejen tradičních jídel a my zažili co nejméně stresu. Náhodou jsme našli nabídku hotelu Chateau St. Havel a již po první schůzce jsme nabyli dojmu profesionálního servisu a že personál ví, co nabízí. To se do posledního puntíku naplnilo v den svatby, kde bysme rádi zdůraznili naší asi úplně nejlepší investici, a to svatební koordinátorku, která nás celým dnem a večerem perfektně doprovázela.  Byli jsme velice spokojeni a s klidným svědomím všem doporučujeme :) Jana & Michal


Eva & Michal Cejpek

Krásný den Ondřeji, rádi bychom Vám poděkovali za super servis, který jste nám poskytoval po celý čas příprav na náš svatební den. Lepší místo ani osobu zastupující Chateau, jsme si nemohli vybrat ani přát! Přejeme Vám mnoho úspěchů v osobním i profesním životě.


Andrea Dubská

Co se týká samotné svatby v Chateau st. Havel a její organizace, byli jsme nadmíru spokojeni. Ceníme si především profesionálního přístupů veškerého personálu, od managera pana Rindoše, po koordinátorku Klárku a obsluhu. Měli jsme pocit, že by nám byli schopni snést "modré z nebe:)" a žádný z našich požadavků nebyl problém. Je vidět, že jsou to lidé na správném místě. Byl to nádherný den, na který i díky Chateau st. Havel, budeme dlouho vzpomínat. DÍKY ZA VŠE!


Tillmannová Tereza

Děkujeme Vám za překrásnou svatbu, kterou jsme si užili na maximum a budeme Vás dále jen doporučovat. Teď u Vás budou mít svatbu další naši známí


Laura a Miroslav Přerovští

Dobrý den pane Ondřeji, nezastihla jsem Vás při svatbě mé dcery (Přerovská-Collier, 8.8.14), byl jste na dovolené - takže tímto přeji ještě pořád krásnou dovolenou, chci jen ještě jednou poděkovat za krásný a příjemný svatební den, který jste pro nás připravili. Musím říct, že vše proběhlo jak mělo a já doufám, že byli všichni spokojeni. Takže ještě jednou přijměte za nás, rodiče Martiny, velké poděkování, které patří nejen Vám a Vaší milé kolegyni - paní Alici, ale také celému personálu a zvlášť příjemné paní recepční. Přeji Vám všem hodně úspěchů ve Vaší práci.


Lenka a Barrie Gilmour

Uz par tydnu mi lezi v hlave, ze vam vsem chci napsat a moc a moc podekovat za pomoc s nasi svatbou!! Vse se povedlo uplne senzacne - hoste i my jsme byli nadseni a mame spoustu krasnych vzpominek na cely zivot!!! Pokud nekdo z vas chce fotky z nasi svatby, rada vam je poskytnu. Ondreji – prosim take za nas podekujte Adele V. na recepci a Alici – byly obe skvely a moc nam se vsim pomonly. J Preji kransy zbytek dne a doufam, nekdy zase na shledanou.


Wedding Dagmar & William

We’ve got married at Chateau St. Havel in Prague on 11th of July 2014. We’ve chose this location for its unique position 10-15 min. from center of Prague while being in the middle of green, with picturesque and romantic atmosphere of the Chateau, and that’s exactly what we were looking for. We wanted to be close to the center but yet being able to celebrate our wedding outdoor in beautiful surrounding. One other very important component was that chateau is actually hotel in the same time and we’ve had 90% of foreign guests, and we needed place with enough capacity where they could all stay and we could do both ceremony and celebration party at one spot without having to move everybody around between different places.

We’ve spend with most of our guests 4-5 days in total in the hotel with the top point of our celebration the wedding day on Friday, and we’ve all had time of our lives! Our friends and families have all enjoyed every bit of it and we’ve received only countless of compliments on the location, service, food, organization and the whole wedding experience itself. Our guests couldn’t be more happy and delighted to spend such great day with us in such a perfect place, which made us extremely proud and happy too and this day will definitely be written in our hearts as one of the best days of our lives! To which we would like to thank to all personnel of Chateau who went above and beyond to make our and our guests’ experience truly special and even thought there were some little hick ups here and there which is more than normal with such big event, the way it has been dealt with by the Chateau team has been exemplary and it’s be absolute delight to work and get to know everybody. You truly make a great team! Special thanks goes to Alice, the wedding coordinator, who went above and beyond call of her duty and always with a smile on her face, with all the interpretations of our speeches for example, to make our special day truly special! Thank you Alice – we love you!!!

We will defiantly come back one day, to make a use of other facilities as well and while relaxing in the wellness center or on the golf course we’ll go through our great memories of this place. Looking forward to it!

Best regards, Dagmar & William Bonnington.